Turneringar 2021-2022
U18-SM
I september spelas U18-SM i Jönköping. Det är den turneringen som skulle ha spelats i maj men som bekant satte pandemin stopp för detta. Nu är tanken att mästerskapet avgörs 4-5 september i Jönköping. Normalt sett kvalar 12 lag in till SM-slutspelet, men så blir inte fallet i år. De lag som vill kommer att spela i SM-slutspelet. Vi sticker fortfarande ut hakan och tror att vi kan störa en del av de större klubbarna med vårt lag. Det kommer att kräva att vi spelar på vår högsta nivå, men vi känner att vi är mogna för den utmaningen i år. Till denna turnering kan vi åka med spelare födda 2004 eller senare.

U20-SM
I september spelas även U20-SM. Tävlingen, som även kallas J-SM, spelas i Södertälje 18-19 september. Till denna turnering kan vi åka med spelare födda 2002 eller senare.

Grand Prix

Efter femteplatsen i U18-SM är vi kvalificerade för GP-slutspel i Uppsala i januari 2022. Där tävlar de sex bästa lagen i Sverige om GP-titeln. Där vill vi vara med och slåss om medaljerna!

Huvudsponsor
Föreningssponsorer